lørdag, august 26, 2006

Billedsalg status

Hos canstockphoto.com har jeg fået optaget 4 af mine billeder. Det var ikke helt så mange som jeg gerne ville have optaget.

Jeg kan se at det er meget forskelligt hvad de forskellige sider til at sælge billeder på lægger vægt på. Men jeg forsøger altid at kun uploade billeder som jeg selv mener lever op til deres krav. Det er nu ikke altid let at leve op til dem, men jeg skal jo også lære at blive bedre til at tage billeder, således at jeg får flere optaget.

Jeg har igennem det sidste stykke tid taget en masse billeder og er snart klar til at uploade dem. Så det bliver spændende at se hvor mange af dem jeg får optaget. Hvis du selv er i gang men at sælge billeder er du velkommen til at smide en kommentar omkring hvorledes det går dig.

På de forskellige sider kan jeg se at fremvisningerne af mine billeder stiger stille og roligt. Det er jo kun godt at der er nogle der ser dem. Det kan jo være de bliver fristet :-)

Du kan også læse Mit første solgte billede og Sæt billeder til salg fortsat


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du får jo penge hver gang en tilmælder sig et af de sites - du ref'er dem dertil. Desuden er $1 pr billede utrolig lidt, når du kan få meget, meget mere hos alamy.com.

ttander sagde ...

Det er rigtigt at jeg tjener lidt ved at folk tilmelder sig, men det er så lidt at jeg ikke kan se et problem i det, da jeg har brugt tid på at undersøge mulighederne og videre give dem her. Jeg kendte ikke alamy.com, men kan se at jeg ikke kan være med der da de kræver at man tager billeder, der fyldes minimum 17 mb og det kan et kamera på 5 mp ikke klare :-( kun 14,4 mb. Men tak for tippet.