lørdag, august 19, 2006

Mit første solgte billede

For et par dage siden fik jeg solgt mit første billede, hvilket jeg er utrolig glad for, da det skete så hurtigt. Nu er det bare med til at give mig endnu mere blod på tanden, for at få taget nogle gode billeder, jeg kan sælge. Jeg fik solgt et billede hos fotolia.com. Jeg kan utroligt godt lide fotolia.com især fordi jeg har fået flest billeder optaget der og samtidig er deres hjemmesider utroligt let at finde rundt på.

Det billede jeg fik solgt, var en simpel skål af træ, som min morfar har lavet til mig. Det er utroligt at var et billede af sådan en simpel ting, der skulle være mit første solgte billede. Men så kan man jo bare tage dette til lære at billederne af simple ting også kan sælges.

Jeg vil lige fortælle omkring bigstockphoto.com som ligeledes er et sted, hvor du kan sætte dine billeder til salg. Det er gratis at tilmelde dig og utroligt let at komme i gang. Hvis du sætter dine billeder til salg forskellige steder er der også større chance for at få solgt nogle af dine billeder, da der er flere potentielle købere, der ser dine billeder.


Stock Photos, Royalty Free Stock Photography, Photo Search



Hvis du er ny til at sælge billeder kan du læse her Sælg billeder opstart

Ingen kommentarer: