torsdag, august 10, 2006

Sæt billeder til salg fortsat

Jeg har fundet et andet godt sted at slæge sine billeder. Det er hos canstockphoto.com. Det der kræves her for at blive godkendt er at du upload 1 til 3 billeder, som de vil gennemgå for at se om de lever op til deres standard. Hvis de gør det bliver du godkendt eller bliver din ansøgning afvist. Skulle din ansøgning blive afvist er der ikke andet for, end at tage nogle nye billeder og forsøge igen.

Jeg brugte 3 billeder som jeg havde fået godtaget hos fotolia.com. Efter jeg havde upload dem gik der ca. 14 dage og så var jeg blevet godkendt.

Jeg har uploadet 9 billeder, som du kan om dagen og afventer om de bliver godkendt til salg.

Er du ny til sælg billeder begrebet vil jeg råde dig til at læse her Sælg billeder opstart.

Ingen kommentarer: