søndag, oktober 15, 2006

Sælg billeder kom videre

Nu har jeg selv været i gang med at sælge billeder og var gået lidt i stå pga. mange forskellige ting (manglende tid og lyst). Men nu hvor jeg efter en pause er jeg klar igen. Jeg har været ude og tage en del billeder som skal gennemgås og uploades til de forskellige steder og forhåbentligt sælge nogle flere billeder.

Hvis du selv oplever at gå i stå med at sælge billeder eller tage billeder kan et godt råd være at lade det ligge i et stykke tid. Når der er gået lidt tid så tage et par ture i naturen med dit kamera og skyd nogle billeder. Dette hjælp mig i gang igen. En anden måde til at komme lidt videre hvis du er ved at gå i stå er at læse her: Foto Tips og måske få noget inspiration til at tage billeder eller blive en bedre fotograf.

Læs også:
Sælg billeder - nyt sted
Solgt et billede mere
Billedsalg status


Ingen kommentarer: