søndag, september 10, 2006

Solgt et billede mere

Så fik jeg solgt et billede mere, så jeg er oppe på at få solgt 2 billeder. Samtidigt har jeg fået taget en masse billeder, dog ikke så mange af den der var af høj nok kvalitet til at forsøge at sælge men har da fået sendt ca. 12 mere ind til godkendelse. Hos fotolia.com blev de flest af billederne optaget, mener det var 3 af billederne der ikke blev optaget. Så det var jo rigtigt godt.

Jeg har også fundet et nyt sted, hvor man kan sælge sine billeder, det er hos shutterstock.com. Alt i alt virker det som et godt sted at sælge sine billeder. De var ikke så hurtig til at godkende min ansøgning, men måske skal det ses i lyset af de skal gennem gå de billeder man sender med ansøgningen. Men har allerede sendt en masse billeder af sted og afventer at de bliver optaget.

Hvis du er ny til at sælge billeder kan du læse her Sælg billeder opstart, samt de andre postet omkring at sælge billeder på denne blog.


Ingen kommentarer: