torsdag, september 28, 2006

Sælg billeder - nyt sted

Efter et stykke tid hvor jeg ikke har skrevet så meget omkring at sælge billeder har jeg fundet et nyt godt sted at sælge sine billeder. Jeg har selv oprettet mig der og sendte 10 billeder ind til godkendelse for at blive optaget. Jeg fik 7 billeder optager og er nu klar til at sælge billeder samt uploade en masse mere.

Jeg har kun været her meget kort tid, men ud fra det jeg har set ser det ud til at være et godt sted at sælge sine billeder. Derfor kan jeg kun opfordre dig til også at oprette dig her hvis du allerede er i gang med at sælge dine billeder online.

Du kan tilmelde dig her: 123rf.com

Du kan også læse Sælg billeder opstart hvis du skal til og sælge billeder, samt Billedsalg status


Royalty Free Stock Photos - Only $1

Ingen kommentarer: