søndag, august 06, 2006

Sæt flere billeder tilsalg

SÅ fik jeg lige upload 6 nye billeder til fotolia.com. Nu er der ikke andet at gøre at vente et par dage for at se om de godtager mine billeder. Billederne var fra min ferie samt nogle billeder fra i vinters og foråret. Håber de bliver optaget, da jeg selv syntes de er rigtige gode :-)

Jeg havde igen denne gang lidt svært ved at finde nogle gode nøgleord til mine billeder. Det er ikke altid det lettes. Hvis du finder en god måde til at komme på nøgleord til billederne, der skal uploades, så skrive gerne en kommentar hvorledes du kommer på nøgleord.

Mens jeg venter skal jeg have skudt nogle flere billeder, få startet en ny bolg, hvorpå jeg kan test adSense samt skrive videre på denne bolg. Hvis du selv venter på at få godkendt billeder, så kan du enten læse videre på denne blog eller komme i gang med at tage nogle flere billeder.

Hvis du ikke selv er kommet i gang med at sælge billeder så læs her for at komme i gang. Sælg billeder opstart


101 foto tips

Ingen kommentarer: