tirsdag, august 08, 2006

Ny blog adsense tilføjet

SÅ fik jeg oprette en ny blog omhandlende Foto tips. På den blog vil jeg løbende komme med tips omkring digitale fotografering og digitalt billedredigering. SÅ tag og besøg min blog Foto tips. Hvis du er interneret i at sælge din billeder online og tjene penge vil jeg råde dig til at følge med på min Foto tips blog, så du kan blive bedre til at tage billeder og redigere dem.

Hovedgrunden til at jeg oprettede Foto tips bloggen er at jeg kunne få tilføjet Adsense til den således jeg kan komme med mine erfaringer og råd omkring brugen af Adsense til at tjene penge.

Hvis du har en blog eller en hjemmeside hvorpå du ikke allerede har tilføjet Adsense vil jeg opfordre dig til at oprette dig hos Adsense for at tilføje det til din side, så du kan tjene penge derigennem. Jeg vil løbende komme med informationer omkring Adsense og hvorledes du kan tjene penge derigennem.

Ingen kommentarer: