fredag, august 04, 2006

Sælg billeder fortsat

Har du ikke læst mit indlæg omkring Sælg billeder opstart vil jeg råde dig til at læse dette ind før du læser dette.

For 2 uger siden har jeg oprette mig hos fotolia.com for at forsøge at sælge nogle af min digitale billeder. Indtil videre har jeg fået optaget 4 billeder. Det er ikke så mange men jeg har også kun nået at upload 5 billeder, da det tager et stykke tid at finde nogle gode nøgleord til de enkelte billeder. Men alt i alt syntes jeg selv det er meget godt.

Jeg har desværre ikke været heldig at få solgt nogle af dem endnu, men jeg tror på at det nok skal komme. Jeg forventer at jeg snarest kan få uploadet nogle flere billeder, så jeg har større chance for at få solgt nogle billeder og lave lidt penge hos fotolia.com.

For at komme i gang med at sælge dine billeder skal du oprette dig som bruger hos fotolia.com. Efter du har gjort dette, vil du modtage en bekræftelse mail, hvori du skal klikke på et link for at aktivere din konto. Når dette er gjort mangler du bare at tage en test på siden omkring hvilke billeder og hvilken kvalitet dine billeder skal være i. Denne test er utrolig let at tage eller findes der hjælp til hvert spørgsmål.

Efter du har gennemført test er det bare at komme i gang med at uploade dine billeder og håbe på de bliver optaget. Hvis de ikke skulle blive optaget er de gode til at skrive hvilket man skal rette ved billedet. Her kan du få hjælp til at finde på flere nøgleord link.

Håber du kommer i gang med at sælge nogle billeder og samtid bliver en bedre fotograf. Held og lykke.

Nedenfor kan du se nogle af mine billeder.



Ingen kommentarer: