søndag, august 13, 2006

Opsummering

Som sagt fik jeg i sidste søndag send 6 nye billeder til fotolia.com. Nu har jeg lige modtaget besked om at jeg kun fik 3 optaget. Men var sådan set også lidt usikker på om 2 af billeder var gode nok til at blive optaget. Så alt i alt er det efter min mening meget godt. Jeg mangler stadigvæk svar fra canstockphoto.com om de godtager nogle af mine billeder til salg.

Jeg har også modtaget lidt betalinger fra nogle af de PTR programmer jeg er med i. Jeg har ca. modtaget 15 $ fra frenchfriesptr.com, adpaid.com og donkeymails.com. Donkeymails.com har jeg ikke nævnet på denne blog før. Det er et PTR program lige som de 2 andre som er blevet nævnt tidligere. Du kan læse mere omkring PTR her: Sælg billeder opstart og PTR hvad for noget?

Den næste tid vil jeg forsøge at komme med en masse informationer omkring adsense og tips der til.

3 kommentarer:

Britt Malka sagde ...

Hej ttander

Hvor længe har du været om at optjene de 15 $ fra de tre PTR-programmer?

Hvor meget gav de hver især?

Jeg har i nogle år deltaget i nogle franske, hvor jeg har optjent lidt point til at købe gaver for, men ikke noget særligt.

ttander sagde ...

Hej britt

Jeg har brugt ca. 2 mdr. på at tjene de 15 $. hos frenchfriesptr.com har jeg tjent 6,5 $, hos adpaid.com har jeg tjen 5 $ og hos donkeymails.com har jeg tjent 3,5 $.

Britt Malka sagde ...

Tak for dit svar :-)