lørdag, juli 29, 2006

Kom videre med at tjene penge på "Læs Mails"

Hvis du har læst mit indlæg PTR hvad for noget? har du læst omkring hvorledes du kan tjene penge på at læse mail, hvis ikke vil jeg opfordre dig til at læse indlægget her før du læsere videre. Hvis du er helt ny inden for tjen penge online området vil jeg råde dig til at læse indlægget Gode råd før du begynder på at tjene penge.

Nu hvor du er lidt inde i konceptet omkring tjene penge på at læse mails og måske har oprette dig som bruger hos frenchfriesptr.com, vil jeg introducere dig, for et andet godt sted at tjene penge.

Sted jeg vil henvis dig til er adpaid.com, her kan du ligesom det foregående sted, tjene penge på at læse mails. Hos både frenchfriesptr.com og adpaid.com har du også muligheden for at tjene penge på "Paid to Signup" (Betaling for at tilmelde sig). Det går i alt sin enkelthed ud på at du skal tilmelde dig til andre PTR sider eller ligene sider og til gengæld tjener du på at gøre dette. Begge sider tilbyder også muligheden for at tjene penge ved "Paid to Click" (Modtage betaling pr. klik) som beskrivelsen siger modtager du betaling for hvert banner du klikker på.

Til sidst vil jeg lige fortælle i løbet af de kommende dage vil jeg fortæller, om hvorledes de først tjene penge med fordel, kan bruges til at reklamere for de andre steder, du tjener penge på at læse mails.

1 kommentar: