mandag, juli 31, 2006

AdSense

Jeg havde forsøgt at tilføje adSense til denne blog for at lære mere omkring brugen af dette til at tjene penge. Men de acceptere ikke sider der tilbyder penge- eller pointbaserede tilskyndelser.

Google AdSense-teamet skrev følgende i deres mail omkring status på min adsense konto.

"
Problemer:
- Sidetype
---------------------
Yderligere detaljer:
Sidetype: På nuværende tidspunkt accepterer vi ikke websteder der tilbyder penge- eller pointbaserede tilskyndelser til brugere eller tredje-parts tilgodehavere for online aktiviteter såsom, men ikke begrænset til, at klikke på annoncer eller links, foretage søgninger, surfe websteder, læse e-mails eller udfylde spørgeskemaer.
---------------------
"

Men jeg opgiver ikke så let at undersøge mulighederne for at tjene penge online med AdSense, men jeg skal lige finde et andet sted jeg kan teste det. Derfor vender jeg snarest tilbage med yderligere informationer omkring AdSense og mulighederne for at tjene penge derigennem.



Tjene penge med Google Adsense

Ingen kommentarer: