tirsdag, august 01, 2006

Skaf referrals

Som lovet for et par dage siden, kommer der her en beskrivelse af hvorledes du kan bruge nogle af de optjene penge til at skaffe nye medlemmer.

På de fleste PTR sider har du mulighed for at bruge de optjente penge på at reklamere. Dette kan du gøre med fordel for at skaffe nye medlemmer. På frenchfriesptr.com kan f.eks. reklamere for adpaid.com og omvendt.

Der er findes flere forskellige måder hvorpå du kan reklamere for de andre PTR programmer eller andre sider. Der findes banner fremvisning, klik i mail, betaling for at tilmelde osv.

Hvis du vælger banner fremvisning skal du på referrals siden, for det program du vil reklamere for, kopiere den stump kode, de skriver du skal bruge til banner fremvisning. Vælger du derimod klik i mails, skal du skrive en reklame tekst og indtaste dit refferal link. Dit refferal link findes oftest også på referrals siden.

Det er forskelligt hvilken metode, der er bedst at bruge. Jeg kan fortælle at jeg har haft størst succes med banner fremvisninger, men det kan være at du har større succes med en af de andre metoder. Hvis du ikke er så god til at skrive en reklame tekst, vil jeg foreslå at du bruger banner fremvisning til at begynde med.

Hvis du ikke har tjent penge nok til at reklamere for, kan du investere lidt penge i at reklamere for dine PTR programmer. Det er helt op til dig selv, men reklame for dine PTR programmer kan hurtigt give flere medlemmer under dig og dermed være med til at forøge din fortjeneste.

Til sidst vil jeg lige fortælle om et andet PTR program. Det hedder sunrisepaidemails.com og har du de samme muligheder for at tjene penge som i den andre programmer, jeg har beskrevet på denne side. Sunrisepaidemails.com har nogle rigtige gode månedlige konkurrencer, jeg har vundet 2 gange (Penge og banner fremvisning). Så alt i alt en rigtig god side.

Sunrisepaidemails

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super side :) er selv ved noget lignende. tænkte faktisk på at lave et annoncenetværk på et tidspunkt skriv til mig på: sales@web2business.dk for og hører mere :)

ttander sagde ...

Skriver nok til dig en af dagen for at høre mere :)