torsdag, februar 15, 2007

AdSense resultat af test af farvevalg og placeringer

Efter at have test noget med farvevalg og placeringer af min AdSense reklamer på mine blogs har jeg formået næsten at fordoblet min indtjening. Dette må siges at være yderst vellykket for mit vedkommende. Desværre må jeg ikke offentliggøre hvor meget jeg tjener efter AdSense regler, så det vil jeg overholde (skulle jo helt ikke miste denne ekstra indtjening).

Men jeg kan kun opfordre alle med en hjemmeside, blog eller forum at få placeret AdSense reklamer derpå og komme i gang med at finde fem til den bedste løsning for dig mht. farvevalg og placeringer af disse.

Skulle du allerede være i gang med at tjene penge med AdSense, bør du overveje om du på nogen måde kan optimere ved at skifte farve eller placering, hvis du ikke har forsøgt det tidligere.

2 kommentarer:

Britt Malka sagde ...

Du må gerne offentliggøre, hvad du tjener, men bare ikke din CTR.

Se i øvrigt nogle af de seneste ændringer på min blog om at tjene penge på nettet.

ttander sagde ...

Ok det havde jeg vist overset, da jeg kigge betingelserne igennem. Men vælger nu alligevel ikke at oplyse det, for at være på den sikre side.