fredag, december 29, 2006

Sælg billeder opsumering

Det har stået lidt for stille med at få taget billeder her i efteråret og vinteren, selvom jeg gerne ville have taget en masse billeder. De fleste grunde er i bund og grund at jeg ikke rigtigt har kunnet taget mig sammen til at komme af sted pga. vejret og alle de andre dårlige undskyldninger man kan komme på. Men håber meget på at jeg kan gøre det noget bedre i det nye år.

Her hen over julen har jeg fået solgt et billede hvilket jo er med til at øge ens motivation noget mere, så mon ikke det kan hjælpe mig med at komme af sted. Går også og håber lidt på noget vintervejr så jeg kan komme ud og tage nogle vinterbilleder. Læs mere om at tage vinterbilleder her: Perfekte vinterbilleder – del 1, Vinterbilleder – del 2 og Vinterbilleder – del 3

Her er nogle af de steder jeg forsøger at sælge mine billeder:

123rf.com
fotolia.com
bigstockphoto.com
canstockphoto.com
shutterstock.com

Du kan læse om de forskellige steder på bloggen, men jeg vil fremhæve fotolia.com, bigstockphoto.com og canstockphoto.com som de steder jeg syntes bedst om.


Ingen kommentarer: