søndag, december 10, 2006

Folkene bag AdSense giver tips omkring AdSense

Folkene bag AdSense, har skrevet en artikel på den officielle Google AdSense blog, hvor man kan læse omkring hvorledes du bedst optimere din blog til at tjene mest muligt.

Men hvis du har en almindelig hjemmeside kan mange af tipsene også bruges. Så tag et kig hvis du bruger AdSense da det må anses som yderst brugbare information, da det kommer fra folkene bag AdSense.

Du finder f.eks. informationer omkring hvilke reklare formater der passer bedste forskellige steder på en side samt en masse andre gode informationer.

Læs mere her: Blogtimize!


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Folkene bag AdSense var nogle af de sidste til at opdage, at man skulle skulle fjerne rammen omkring reklamerne og ikke bare vælge 468x60, så jeg ved ikke rigtigt ... Personligt har jeg mere tillid til Joel Comm.

ttander sagde ...

Nu kender jeg ikke Joel Comm og de ting han har skrevet, så kan ikke snakke ud fra det af. Jeg kan kun sige at jeg syntes at folkene bag Adsense havde skrevet nogle gode ting ned. Så kan det så være at de er de sidste til at skrive det, men det er jo hvad det er.

Det kan også være at andre som mig der ikke lige kender Joel Comm som kan bruge de tips de skriver.

Men som jeg ser det med AdSense er meget med at prøve sig frem og jeg syntes ikke alle de gode tips jeg har læst virker lige godt.