onsdag, oktober 18, 2006

Er det muligt at tjene penge på poker

Jeg har forsøgt mig ved at tjene penge ved at spille poker online, selvom jeg var utroligt skeptis inden jeg begyndt. Men efter at jeg har spillet lidt over en måned må jeg erkende at der er rigtige gode muligheder for at tjene penge online ved at spille poker.

PokerLoco er et relativ nyt pokerroom med svenske ejere, men selvom de er relative nye har de rigtige mange spiller da de har nogle rigtig attraktiv bonuser (500%-1000%).

PokerLoco´s poker-klient har den kæmpe fordel at man ikke behøver at downloade klienten, for at spille. Downloader man den, har man dog flere nyttige funktioner til rådighed, men det er ikke nødvendigt. Dette er helt klart en kæmpe fordel få så behøves du ikke kun at spille fra en computer hvor du skal installere programmet.

PokerLoco har en stor bonus til nye spillere. Du kan vælge imellem flere forskellige bonusordninger, der alle er imellem 500 % - 1000 %

Hvis du er ny til at spille poker online så findes der masser af sider på nettet der kan hjælpe dig i gang med regler, guide osv. Men jeg vil nu benytte ovenstående tilbud hvis du vil i gang da du får en kæmpe bonus til at starte med, så du nødvendigvis i starten ikke taber dine egne penge.

Se også:
Masser af gratis ting, konkurrencer og spil! Klik her!



Ingen kommentarer: